Decyzje podatkowe
15 lutego 2021
Od poniedziałku 15 lutego pracownicy Urzędu Miasta będą roznosić mieszkańcom decyzje podatkowe na rok 2021. Właścicielom nieruchomości, których nie zastaną w domu będą pozostawiane awiza.
Dostarczanie decyzji podatkowych będzie organizowane wg przepisów ustawy Ordynacja podatkowa:
- Na terenie Józefowa pracownik doręcza pismo bezpośrednio właścicielowi nieruchomości.
- W przypadku jego nieobecności pozostawia w skrzynce pocztowej (lub na drzwiach lub w innym miejscu wskazanym widocznego przy wejściu na posesję) awizo z informacją, że decyzja podatkowa będzie do odebrania przez 7 dni w Urzędzie Miasta.
- W przypadku nieodebrania przez mieszkańca pisma w tym terminie, pozostawia się powtórne zawiadomienie o możliwości odebrania pisma w urzędzie w terminie 14 dni od dnia pierwszego zawiadomienia.
- Jeśli adresat nie odbierze decyzji podatkowej w terminie 14 dni od pierwszego zawiadomienia o jej złożeniu w Urzędzie Miasta, pismo uznaje się za doręczone. Pismo nie będzie wysyłane listem poleconym.
Informacji nt. procedury doręczania decyzji podatkowych udziela Referat Wymiaru i Kontroli Podatkowej, tel. 22 779 00 32 lub 22 779 00 56.
(Miasto Józefów)