Mobilny Urzędnik
Józefowski Urząd Miasta rozpoczął świadczenie nowej usługi: mieszkańcy o szczególnych potrzebach będą mogli załatwiać sprawy urzędowe w domu, podczas wizyty przedstawiciela UM.
"Mobilny Urzędnik" to rodzaj wsparcia w załatwianiu spraw urzędowych. Przedstawiciel miasta, w miejscu zamieszkania uprawnionej osoby na terenie Józefowa, pomoże w wypełnieniu wniosku, przyjmie go i dostarczy do urzędu.
Kto może skorzystać?
W Józefowie usługa "Mobilnego Urzędnika" skierowana będzie do osób fizycznych powyżej 70 roku życia oraz osób legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym (bez względu na wiek). W szczególnych przypadkach, uzasadnionych stanem zdrowia, przewiduje się umożliwienie jednorazowego skorzystania z usług innych osobom, po wcześniejszym indywidualnym przeanalizowaniu zgłoszenia oraz wykluczeniu możliwości udzielenia pełnomocnictwa do załatwienia sprawy innej osobie.
Chęć skorzystania z takiego wsparcia należy każdorazowo zgłosić mailowo do koordynatora: k.bogucka@jozefow.pl lub telefonicznie: 22-779-00-10 w godz. 10:00-14:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia powinny zawierać imię i nazwisko zainteresowanego, adres, przedmiot usługi i nr kontaktowy.
Wyjazdy do klienta realizowane będą w środy (w dni robocze) w godz. 10:00-14:00, po wcześniejszym ustaleniu i potwierdzeniu z osobą zainteresowaną. Katalog spraw możliwych do zrealizowania w trybie mobilnym, określony jest w regulaminie.
Usługa "Mobilny Urzędnik" świadczona jest nieodpłatnie i wyłącznie na zgłoszenie.
(Miasto Józefów)