Obwieszczenie Burmistrza Miasta
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA JÓZEFOWA
o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektów dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Podstawa prawna: art. 8d i 17 pkt 9 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, 1506 i 1597), art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz uchwała Rady Miasta Józefowa nr 407/VII/2018 z 6 kwietnia 2018 r.
Zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. nazwą „Anielin” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Projekt dotyczy terenu między ul. Wawerską, Powstańców Warszawy, Marii Budziszewskiej, Botaniczną i kard. Stefana Wyszyńskiego w Józefowie, jednostka ewidencyjna 1417011.
Wyłożenie dokumentów potrwa od 3 czerwca do 3 lipca 2024 r. w siedzibie Urzędu Miasta Józefowa, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1, budynek „B”, dostęp w czasie pracy Urzędu (poniedziałki 9-17 oraz od wtorku do piątku 8-16). Dokumenty będą również dostępne całodobowo w formie elektronicznej przez Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta „jozefow.bip.eur.pl” oraz za pośrednictwem strony podmiotowej „jozefow.pl”.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 11 czerwca 2024 r. (wtorek) w siedzibie Rady Miasta Józefowa, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1, budynek „B” (wejście od placu zabaw), o godzinie 17.00. Osoby zainteresowane udziałem w dyskusji publicznej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, zobowiązane są do uprzedniego zgłoszenia chęci uczestnictwa. Zgłoszenia należy dokonać do 10 czerwca 2024 r., do godziny 17.00, poprzez pocztę elektroniczną, adres: p.kowalski@jozefow.pl.
Podstawa prawna: art. 8d i 17 pkt 9 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 977, 1506 i 1597), art. 39 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz uchwała Rady Miasta Józefowa nr 440/VIII/2022 z 24 czerwca 2022 r.
Zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. nazwą „Motgum” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Projekt dotyczy działek nr 25/2, 27/1, 28/1, 28/2, 29/1, 29/2, 29/3 i 37/2 obręb 49 w Józefowie, jednostka ewidencyjna 1417011.
Wyłożenie dokumentów potrwa od 3 czerwca do 3 lipca 2024 r. w siedzibie Urzędu Miasta Józefowa, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1, budynek „B”, dostęp w czasie pracy Urzędu (poniedziałki 9-17 oraz od wtorku do piątku 8-16). Dokumenty będą również dostępne całodobowo w formie elektronicznej przez Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta „jozefow.bip.eur.pl” oraz za pośrednictwem strony podmiotowej „jozefow.pl”.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się 11 czerwca 2024 r. (wtorek) w siedzibie Rady Miasta Józefowa, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1, budynek „B” (wejście od placu zabaw), o godzinie 16.30. Osoby zainteresowane udziałem w dyskusji publicznej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, zobowiązane są do uprzedniego zgłoszenia chęci uczestnictwa. Zgłoszenia należy dokonać do 10 czerwca 2024 r., do godziny 17.00, poprzez pocztę elektroniczną, adres: p.kowalski@jozefow.pl.
Do wykładanych dokumentów można składać uwagi. Odnośnie projektów planów miejscowych uwagi należy składać:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałki 9-17 oraz od wtorku do piątku 8-16),
- korespondencyjnie, adres ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów,
- drogą elektroniczną z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, adres „um@jozefow.pl”,
- za pośrednictwem platformy e-PUAP, skrytka „/r7210ooisn/SkrytkaESP”,
- za pośrednictwem systemu e-Doręczenia, adres „AE:PL-43920-64344-GVEBJ-33”.
Odnośnie dokumentów środowiskowych wnioski można również składać w formie ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Uwagi należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 26 lipca 2024 r.
Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, wskazanie dokumentu, którego dotyczy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy, z dopiskiem „uwagi do projektu planu miejscowego” i/lub „prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu miejscowego”. Uwagi będą rozpatrywane przez Burmistrza Miasta Józefowa. Gotowy szablon uwagi dostępny jest na stronie Urzędu Miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Józefowa z siedzibą w Józefowie (05-420), przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1. Można się z nami skontaktować:
- listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres,
- telefonicznie, pod nr telefonu: 22 779 00 00,
- elektronicznie, przesyłając korespondencję na adres: um@jozefow.pl.
Inspektor Ochrony Danych
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować:
- listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres (z dopiskiem „IOD”),
- elektronicznie, przesyłając korespondencję na adres: iodo@jozefow.pl.
Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane celem:
- wypełnienia obowiązku wynikającego z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, który polega na:
- przyjęciu i rozpatrzeniu uwagi zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 r. oraz ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z 3 października 2008 r.,
- archiwizacji danych w związku z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z 14 lipca 1983 r.
- kontaktu w związku ze sprawą, jeżeli zostanie wyrażona zgoda na przetwarzanie danych kontaktowych, w zakresie nr telefonu i/lub adres poczty elektronicznej oraz kontakt telefoniczny lub elektroniczny, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych mogą być: Minister Rozwoju i Technologii, dostawcy usług pocztowych oraz podmioty współpracujące z nami, w związku ze świadczeniem usług:
- hostingowych,
- informatycznych, w tym dostawcy usług i oprogramowania.
Okres retencji danych
Dane osobowe będą przechowywane wieczyście zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt w oparciu o ustawę o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z 14 lipca 1983 r.
Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych w przypadku gdybyśmy je przetwarzali bez podstawy prawnej,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych podanych dobrowolnie, w przypadku kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Dobrowolność podania danych
Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do przyjęcia i realizacji wniosku. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne.
Ograniczenia prawa do poznania źródła danych osobowych
Prawo do poznania źródła danych osobowych przetwarzanych w toku postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych przysługuje jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której te dane pozyskano.