Obwieszczenie Burmistrza Miasta Józefowa
Burmistrz zawiadamia o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Józefowa.
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA JÓZEFOWA (ZP.6720.1.2024.PK)
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Józefowa
Podstawa prawna: art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), art. 39 ust. 1 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz uchwała Rady Miasta Józefowa 631/VIII/2024 z 1 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Józefowa (uchwała intencyjna).
Zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Józefowa i przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Terenem opracowania jest Miasto Józefów, jednostka ewidencyjna 1417011, w jego granicy administracyjnej, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.
Zobrazowanie granic opracowania jest dostępne przez geoportal miejski, a uchwała intencyjna jest dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej, w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu oraz w Biurze Rady Miasta Józefowa i również w miejskim geoportalu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wymienionych opracowań. Odnośnie planu ogólnego wnioski należy składać:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałki 9-17 oraz od wtorku do piątku 8-16),
- korespondencyjnie, adres ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów,
- drogą elektroniczną z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, adres „um@jozefow.pl”,
- za pośrednictwem platformy e-PUAP, skrytka „/r7210ooisn/SkrytkaESP”,
- za pośrednictwem systemu e-Doręczenia, adres „AE:PL-43920-64344-GVEBJ-33”.
Odnośnie procedury środowiskowej wnioski można również składać w formie ustnej do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 30 kwietnia 2024 r.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, wskazanie opracowania, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Wnioski będą rozpatrywane przez Burmistrza Miasta Józefowa. Ujednolicony w skali kraju szablon wniosku jest dostępny m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Józefowa.
Zachęcamy również do zapoznania się z materiałami opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/baza-wiedzy-o-reformie-systemu-planowania-przestrzennego
(Miasto Józefów)
Administrator Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Józefowa z siedzibą w Józefowie (05-420),
przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1. Można się z nami skontaktować:
- listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres,
- telefonicznie, pod nr telefonu: 22 779 00 00,
- elektronicznie, przesyłając korespondencję na adres: um@jozefow.pl.
Inspektor Ochrony Danych
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować:
- listownie, przesyłając korespondencję na nasz adres (z dopiskiem „IOD”),
- elektronicznie, przesyłając korespondencję na adres: iodo@jozefow.pl.
Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu:
- niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
a który polega na: - przyjęciu i rozpatrzeniu uwagi w zw. z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 r. oraz ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z 3 października 2008 r.,
- archiwizacji danych w związku z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z 14 lipca 1983 r.
- kontaktu w związku ze sprawą, jeżeli zostanie wyrażona zgoda na przetwarzanie danych kontaktowych,
w zakresie nr telefonu i/lub adres poczty elektronicznej oraz kontakt telefoniczny lub elektroniczny, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych mogą być: Minister Rozwoju i Technologii, dostawcy usług pocztowych
oraz podmioty współpracujące z nami, w związku ze świadczeniem usług:
- hostingowych,
- informatycznych, w tym dostawcy usług i oprogramowania.
Okres retencji danych
Dane osobowe będą przechowywane wieczyście zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt w oparciu
o ustawę o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z 14 lipca 1983 r.
Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych w przypadku gdybyśmy je przetwarzali bez podstawy prawnej,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie danych podanych dobrowolnie,
w przypadku kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, - prawo wniesienia skargi do UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Dobrowolność podania danych
Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do przyjęcia i realizacji wniosku. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne.
Ograniczenia prawa do poznania źródła danych osobowych
Prawo do poznania źródła danych osobowych przetwarzanych w toku postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych przysługuje jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której te dane pozyskano.