Józefów. Portal Urzędu Miasta. Ładowanie...

Zobacz odpowiedzi



Ilość: 2811

Lp. Data Pytanie / Odpowiedź
2761. 2013-08-12
Panie Burmistrzu, czy można byłoby zasłonić punkt zbioru odpadów od strony ulicy, np. posadzić tuje? Ulica Jarosławska jest ulicą przelotową, a to miejsce jest wyjątkowo nieestetyczne.
Odpowiedź:
Obecna lokalizacja punktu jest tymczasowa. Aby zadbać o estetykę tego miejsca posadziliśmy forsycje. Dalsze decyzje zostaną podjęte wiosną 2014 roku.
2762. 2013-08-12
Proszę o informację w jakiej perspektywie czasu możliwy będzie remont ulicy Wawerskiej na odcinku Wyszyńskiego-Graniczna. Czy w przyszłości planowane jest przedłużenie utwardzonej drogi od granicy z Warszawą?
Odpowiedź:

Taka inwestycja to koszt rzędu 10 milionów złotych. Od kilku lat staramy się o pozyskanie finansowania takiego remontu od Marszałka. Znajdujemy się na czołowym miejscu listy rezerwowej oczekujących na środki z Regionalnego Programy Operacyjnego.

2763. 2013-01-24
Panie Burmistrzu, w jednej z odpowiedzi na temat nowego systemu gospodarki odpadami pisze Pan, że stawka zostanie zweryfikowana po przeprowadzeniu procedury przetargowej. Jednocześnie oczekujecie Państwo złożenia przez mieszkańców deklaracji zawierającej już podane stawki do 31 marca. Może najpierw negocjujcie a potem oczekujcie deklaracji od mieszkańców.
Odpowiedź:
Deklaracje składane przez właścicieli nieruchomości niezbędne są do ustalenia liczby osób faktycznie zamieszkujących na terenie miasta Józefowa. Dane te potrzebne są do weryfikacji stawki opłaty po rozstrzygnięciu przetargu.
2764. 2013-01-24
Mam pytanie dotyczące odbierania śmieci. Wyczytałem że do 30 czerwca trzeba rozwiązać dotychczasową umowę z firmą odbierającą odpady, ale co mam zrobić jeżeli mam jeden pojemnik na odpady z mojej firmy i odpady domowe. Odpowiedział Pan kiedyś na czyjeś pytanie że odpady od przedsiębiorstw będę odbierane w terminie późniejszym niż 1 lipca. I co mam zrobić w takiej sytuacji, chyba nie rozwiąże umowy, i nie będę miał co robić z odpadami firmowymi. ?????Proszę o wyczerpującą odpowiedź na ten temat.
Odpowiedź:
W przypadku nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy i jednocześnie prowadzona jest działalność gospodarcza opłata: - z części mieszkalnej uzależniona będzie od ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość, wnoszona do Miasta na podstawie złożonej deklaracji; - z prowadzonej działalności gospodarczej uzależniona będzie od ilości przekazywanych pojemników z odpadami rozliczana na podstawie indywidualnych umów z przedsiębiorca prowadzącym działalność w zakresie odbioru odpadów. Szczegóły zamieszczone sa na naszej stronie internetowej oraz na ulotce, która niebawem zostanie dostarczona do Państwa domów.
2765. 2013-01-24
Ciekawe jest to, że wszyscy dostrzegają uchybienia w stanie dróg zimą a zarządzający miastem nie i "nie wkraczają" w kompetencje osób odpowiedzialnych. Dziękujemy więc za norweskie klimaty - pięknie jest, biało - szkoda tylko, że totalnie niepraktycznie!!!
Odpowiedź:
Wszystkie drogi gminne, chodniki i parkingi są na bieżąco odśnieżane i posypywane mieszanką piasku z solą.
2766. 2013-01-25
Witam Pana, kto i na jakiej podstawie ustalił częstotliwość odbioru śmieci zarówno segregowanych jak i tych "kuchennych"? Kto jest w stanie zmieścić swoje odpady (nawet po odjęciu segregowanych) w jednym worku 60 l dla 2 osób przez 1 tydzień? A jeśli w domu mieszka 3 osoby"? A "norma" na makulaturę? To chyba tylko dla tych co nie czytają gazet. Także limit na plastik jest śmieszny, zwłaszcza na upalne lato. Ustawa miała oczyścić lasy ale wkrótce okaże się, że śmieci przybyło z powodu takich decyzji.
Odpowiedź:
Proszę zapoznać się z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej oraz z treścią ulotki, która niebawem zostanie dostarczona do Państwa domów.
2767. 2013-01-26
Witam. Proszę o informacje według jakich kryteriów władze miasta podejmują decyzje w zakresie ustalania kolejności ulic do utwardzenia ich nawierzchni asfaltem lub destruktem. Oczywiście mam na myśli ulice w których istnieje już instalacje wodna i kanalizacyjna. Czy istnieje lista zawierająca nazwy ulic przewidzianych do utwardzenia nawierzchni w 2013r. Życzę dalszych wielu sukcesów w pracy dla naszego miasta.
Odpowiedź:
Decyzje w sprawie kolejności utwardzania ulic asfaltem podejmuje Rada Miasta Józefowa. Kwalifikujące się do przebudowy drogi są analizowane pod kątem ich funkcjonalności w całej sieci drogowej miasta i w zależności od tego kryterium oraz możliwości finansowych budżetu podejmowane są decyzje inwestycyjne.
2768. 2013-01-29
Panie Burmistrzu, już koniec stycznia, więc jak jest z tymi podatkami? Bo w tym roku znowu poszły w górę, więc mam wrażenie, że płacę też za tych, którzy nie czują takiego obowiązku...i boję się, że ze śmieciami będzie podobnie. Proszę o podanie kwoty podatku od nieruchomości naliczonego i faktycznie otrzymanego za 2012r.
Odpowiedź:

W 2012 roku wpływy do budżetu z tytułu podatku od nieruchomości wyniosły 5 436 101,09 natomiast całkowita wysokość naliczonego podatku od nieruchomości wynosiła 5 604 794,85 zł, zatem ściągalność kształtuje się na poziomie 97%.

2769. 2013-01-29
Szanowny Panie Burmistrzu! Mój mąż przebywa w domu opieki "Olimp" ul.Nadwiślanskiej 92. Ponieważ skończyły nam się dowody osobiste przywiozłam chorego męża do Warszawy i załatwiłam nowy dowód. Mąż po kilku dniach pojechał do Józefowa i tam zostanie dłużej. Dowód został przesłany do Urzędu Gminy w Józefowie i tam jest. Urzędniczka stwierdziła że nie ma takiej możliwości żeby mężowi ten dowód dostarczyć. Wszyscy pracujemy i odwiedzamy chorego w soboty lub niedzielę.
Odpowiedź:
Dowód osobisty został już dostarczony zainteresowanemu przez pracownika Referatu Ewidencji Ludności.
2770. 2013-01-30
Witam Panie Burmistrzu czemu ja muszę płacić za wywóz odpadów z mojego sklepu a właściciele kiosków w Józefowie i Michalinie żadnych kontenerów nie mają i swoje śmieci wrzucają do koszy miejskich za które płacimy wszyscy. Czy to znaczy, że kioski nie muszą mieć umowy o wywóz odpadów i własnych koszy na śmieci a może płacą miastu za pozwolenie na wyrzucanie śmieci do koszy miejskich?
Odpowiedź:
Każdy przedsiębiorca zobowiązany jest do posiadania umowy na wywóz odpadów komunalnych. Zasada ta będzie także obowiązywała od 1.07 kiedy to odbiorem zajmie się miasto. Proszę zapoznać się także z informacjami zawartymi na naszej stronie oraz z treścią ulotki, która niebawem zostanie dostarczona do Państwa domów. Jeżeli nadal coś będzie nie jasne proszę skontaktować się z Referatem Gospodarki Komunalnej tel. 22 779 00 55.
< 1 ... 275 276 277 278 279 ... 282 >
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij