Zobacz odpowiedzi
Ilość: 2847
Lp. | Data | Pytanie / Odpowiedź |
---|---|---|
2801. | 2013-01-24 |
Ciekawe jest to, że wszyscy dostrzegają uchybienia w stanie dróg zimą a zarządzający miastem nie i "nie wkraczają" w kompetencje osób odpowiedzialnych. Dziękujemy więc za norweskie klimaty - pięknie jest, biało - szkoda tylko, że totalnie niepraktycznie!!! Odpowiedź:
Wszystkie drogi gminne, chodniki i parkingi są na bieżąco odśnieżane i posypywane mieszanką piasku z solą.
|
2802. | 2013-01-25 |
Witam Pana, kto i na jakiej podstawie ustalił częstotliwość odbioru śmieci zarówno segregowanych jak i tych "kuchennych"? Kto jest w stanie zmieścić swoje odpady (nawet po odjęciu segregowanych) w jednym worku 60 l dla 2 osób przez 1 tydzień? A jeśli w domu mieszka 3 osoby"? A "norma" na makulaturę? To chyba tylko dla tych co nie czytają gazet. Także limit na plastik jest śmieszny, zwłaszcza na upalne lato. Ustawa miała oczyścić lasy ale wkrótce okaże się, że śmieci przybyło z powodu takich decyzji. Odpowiedź:
Proszę zapoznać się z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej oraz z treścią ulotki, która niebawem zostanie dostarczona do Państwa domów.
|
2803. | 2013-01-26 |
Witam. Proszę o informacje według jakich kryteriów władze miasta podejmują decyzje w zakresie ustalania kolejności ulic do utwardzenia ich nawierzchni asfaltem lub destruktem. Oczywiście mam na myśli ulice w których istnieje już instalacje wodna i kanalizacyjna. Czy istnieje lista zawierająca nazwy ulic przewidzianych do utwardzenia nawierzchni w 2013r. Życzę dalszych wielu sukcesów w pracy dla naszego miasta. Odpowiedź:
Decyzje w sprawie kolejności utwardzania ulic asfaltem podejmuje Rada Miasta Józefowa. Kwalifikujące się do przebudowy drogi są analizowane pod kątem ich funkcjonalności w całej sieci drogowej miasta i w zależności od tego kryterium oraz możliwości finansowych budżetu podejmowane są decyzje inwestycyjne.
|
2804. | 2013-01-29 |
Panie Burmistrzu, już koniec stycznia, więc jak jest z tymi podatkami? Bo w tym roku znowu poszły w górę, więc mam wrażenie, że płacę też za tych, którzy nie czują takiego obowiązku...i boję się, że ze śmieciami będzie podobnie. Proszę o podanie kwoty podatku od nieruchomości naliczonego i faktycznie otrzymanego za 2012r. Odpowiedź:
W 2012 roku wpływy do budżetu z tytułu podatku od nieruchomości wyniosły 5 436 101,09 natomiast całkowita wysokość naliczonego podatku od nieruchomości wynosiła 5 604 794,85 zł, zatem ściągalność kształtuje się na poziomie 97%. |
2805. | 2013-01-29 |
Szanowny Panie Burmistrzu! Mój mąż przebywa w domu opieki "Olimp" ul.Nadwiślanskiej 92. Ponieważ skończyły nam się dowody osobiste przywiozłam chorego męża do Warszawy i załatwiłam nowy dowód. Mąż po kilku dniach pojechał do Józefowa i tam zostanie dłużej. Dowód został przesłany do Urzędu Gminy w Józefowie i tam jest. Urzędniczka stwierdziła że nie ma takiej możliwości żeby mężowi ten dowód dostarczyć. Wszyscy pracujemy i odwiedzamy chorego w soboty lub niedzielę. Odpowiedź:
Dowód osobisty został już dostarczony zainteresowanemu przez pracownika Referatu Ewidencji Ludności.
|
2806. | 2013-01-30 |
Witam Panie Burmistrzu czemu ja muszę płacić za wywóz odpadów z mojego sklepu a właściciele kiosków w Józefowie i Michalinie żadnych kontenerów nie mają i swoje śmieci wrzucają do koszy miejskich za które płacimy wszyscy. Czy to znaczy, że kioski nie muszą mieć umowy o wywóz odpadów i własnych koszy na śmieci a może płacą miastu za pozwolenie na wyrzucanie śmieci do koszy miejskich? Odpowiedź:
Każdy przedsiębiorca zobowiązany jest do posiadania umowy na wywóz odpadów komunalnych. Zasada ta będzie także obowiązywała od 1.07 kiedy to odbiorem zajmie się miasto. Proszę zapoznać się także z informacjami zawartymi na naszej stronie oraz z treścią ulotki, która niebawem zostanie dostarczona do Państwa domów. Jeżeli nadal coś będzie nie jasne proszę skontaktować się z Referatem Gospodarki Komunalnej tel. 22 779 00 55.
|
2807. | 2013-01-31 |
Szanowny Panie Burmistrzu. Bardzo prosimy o interwencje w sprawie ul Żytniej (odcinek przy składzie budowlanym). Ten fragment ulicy położony jest poniżej poziomu sąsiadujących działek i w efekcie po każdym większym deszczu i w porze odwilży NIE MA MOŻLIWOŚCI PRZEJŚCIA. Bardzo prosimy aby pomógł nam Pan w tej sprawie. Liczymy na Pana pomoc Odpowiedź:
Sprawę przekazałem do Zakładu Oczyszczania, który na wiosnę wykona odwodnienie terenu.
|
2808. | 2013-01-31 |
Witam Panie Burmistrzu, Czy w sprawie modernizacji ul. Wawerskiej zapadły jakiekolwiek decyzje w budżecie miasta na 2013 lub pojawiły wiadomości o finansowaniu jej ze środków zewnętrznych? Odpowiedź:
W tej sprawie nic się nie zmieniło.
|
2809. | 2013-01-31 |
Panie Burmistrzu,, jak można było zatwierdzić zasady opłat za śmieci skoro brak w nich logiki! Opłaty są od ilości osób zamieszkujących posesję x 13,20. OK. Ale dla 2 i 4 osób przysługuje taka sama ilość "litrów" śmieci i to na 2 tygodnie. Kto to kalkulował? Chyba ktoś kto całe życie mieszkał w bloku i nie liczył worków. Jak mamy nawet dla 2 osób trzymać w śmietniku odpady kuchenne przez 2 tygodnie?! Smród będzie na całą ulicę! Proponuję zmienić zasady póki czas. Jak Pan zamierza rozwiązać ten problem? Odpowiedź:
Proszę zapoznać się z informacjami zawartymi na naszej stronie oraz z treścią ulotki, która niebawem zostanie dostarczona do Państwa domów.
|
2810. | 2013-08-15 |
Witam. Mieszkam na ulicy Parkingowej. Od niedawna działa tam firma ABUD, która w trakcje modernizacji magazynu umieściła na dachu nowe wentylatory. Od tego momentu prawie ciągle słychać bardzo uciążliwy hałas. Ciągły szum w ogrodzie i w domu (nie da się nawet otworzyć okna). Czy jest jakiś sposób aby urząd wpłynął na właściciela by ten nie uprzykrzał mieszkańcom życia w miejscu zamieszkania (wyciszył lub zmienił te wentylatory) . Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź i ewentualną pomoc . Robert Włodarczyk Odpowiedź:
Proszę o kontakt z Inspekcją Ochrony Środowiska, która dokonuje pomiarów hałasu i w razie przekroczenia norm nakazuje stosowne zmiany.Inspekcja Ochrony Środowiska Delegatura w Mińsku Mazowieckim Tel.: 25 758-30-40 |