Józefów. Portal Urzędu Miasta. Ładowanie...

Zaproszenie kandydatów na członków komisji konkursowej - dot. organizacji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3

06 lipca 2021

OGŁOSZENIE z dnia 06 lipca 2021 r.

 

Burmistrz Miasta Józefowa

zaprasza kandydatów na członków komisji konkursowej w otwartym konkursie ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego w zakresie organizacji opieki sprawowanej w formie żłobka albo klubu dziecięcego nad dziećmi w wieku do lat 3

 

 

Zgłoszenia na załączonym formularzu (podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji pozarządowej/podmiotu) należy składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu lub przesłać na adres: Urząd Miasta Józefowa, ul. Wyszyńskiego 1, 05 – 420 Józefów z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie na członka komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert organizację opieki sprawowanej w formie żłobka albo klubu dziecięcego nad dziećmi w wieku do lat 3” w terminie do 13 lipca 2020 r. (za termin dokonania zgłoszenia uznaje się datę wpływu zgłoszenia do Urzędu).

Druk formularza można pobrać ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Józefowa - zakładka otwarte konkursy ofert, zapytania ofertowe.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Oświaty, Kultury, Zdrowia i Sportu,
tel. 22 779 00 41.

 Szczegóły w załączniku.

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik do ogłoszenia Burmistrza Miasta Józefowa

z dnia 06 lipca 2021 r.

 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA PRZEDSTAWICIELA ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ/PODMIOTU NA CZŁONKA KOMISJI KONKURSOWEJ

 

w ramach otwartego konkursu ofert na Organizacja opieki sprawowanej w formie żłobka albo klubu dziecięcego nad dziećmi w wieku do lat 3 realizowanego przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

  1. Dane organizacji zgłaszającej kandydata.

 

  1. Nazwa organizacji

…………………………………………………………………………………………………

  1. Siedziba organizacji

…………………………………………………………………………………………………

  1. Status prawny organizacji: forma prawna, numer w rejestrze, data rejestracji

…………………………………………………………………………………………………

  1. Nazwiska i imiona osób upoważnionych do reprezentowania

…………………………………………………………………………………………………

  1. Adres do korespondencji, telefon, e-mail

…………………………………………………………………………………………………

 

  1. Przedmiot działalności statutowej organizacji.

 

……………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………….

 

  • Dane kandydata na członka komisji.

 

  1. Nazwisko i imię kandydata

……………………………………………………………………………………………….

  1. Adres do korespondencji, telefon, e-mail

……………………………………………………………………………………………….

  1. Status kandydata w organizacji

……………………………………………………………………………………………….

 

  1. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na kandydowanie i przetwarzanie danych osobowych.

 

Niniejszym wyrażam zgodę na kandydowanie oraz przetwarzanie moich danych osobowych

zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

 

          ……………………..                                                              …………………………….

           (miejscowość, data)                                                                       (podpis kandydata)

 

  1. Data i podpis osoby zgłaszającej kandydata, pieczęć organizacji.

 

………………………                                   ……..………………………                           …………………..                         (miejscowość, data)                                                (pieczęć organizacji)                           (podpis zgłaszającego)

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH  W URZĘDZIE MIASTA JÓZEFOWA

 

Szanowni Państwo,

 

Od dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

W oparciu o obowiązujące przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, w szczególności ogólne rozporządzenie, zwane dalej RODO, w celu zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych osobie, której dane dotyczą należy podać przede wszystkim informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych, określone w art. 13 i 14 ust.1 i ust. 2 RODO - w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.

Z uwagi na powyższe Burmistrz Miasta Józefowa informuje Państwa, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Józefowa ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów,
  2. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Burmistrz Miasta Józefowa ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów lub e-mail: um@jozefow.pl;
  3. Na stanowisko Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Józefowa został wyznaczony Pan Tomasz Kowalczyk, z którym można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miasta Józefowa ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów lub e-mail: iodo@jozefow.pl;
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora;
  5. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie za pomocą systemów informatycznych;
  6. Pani/Pana dane nie są profilowane w sposób automatyczny przez Urząd Miasta Józefowa,
  7. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa;
  8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z klasyfikacji i kategorii archiwalnych, określonych w jednolitym rzeczowym wykazie akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki, stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U z 2011r. nr 14, poz. 67, z późn.  zm.).
  10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby przechowywanym danym osobowym zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami;
  11. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
  • przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego;

Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt e-mailowy pod adresem iodo@jozefow.pl lub kontakt pisemny na adres: Urząd Miasta Józefowa ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów;

 

 

 

[1] Reprezentacja oznacza członkostwo we władzach organizacji i musi być zgodna z zapisami statutu lub innego aktu ustrojowego danego podmiotu.

 

 

Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności portalu. zamknij